SWIT CW-S300 SDI 300m

- 25%
CW-S300  SDI 300m (1)
  • CW-S300  SDI 300m (1)
  • CW-S300  SDI 300m (2)
  • CW-S300  SDI 300m (3)
  • CW-S300  SDI 300m (4)

Bezdrátový systém CW-S300 je založen na bezdrátové technologii WHDI, pásmech 5.1-5.9GHz bez licenčních pásem, DFS vyhovuje, podporuje nekomprimovaný 3G / HD-SDI pro přenos 300 metrů (Line-of-Sight) vzdálenosti a méně než 1… Více informací

 Doručovací doba 3-6 dnů 
51 957
42 940 bez DPH
Před slevou:
69 276
DPH:
21 %
ks
Výrobce:
SWIT
Kód výrobku:
CW-S300
Katalogové číslo:
A01-028
Záruka:
2 roky

Bezdrátový systém CW-S300 je založen na bezdrátové technologii WHDI, pásmech 5.1-5.9GHz bez licenčních pásem, DFS vyhovuje, podporuje nekomprimovaný 3G / HD-SDI pro přenos 300 metrů (Line-of-Sight) vzdálenosti a méně než 1 milisekundovou latenci . Systém je čistě hardwarové připojení, plug and play, který je široce používán v monitoringu režisérů, dronů, lanových kamer, steadicamu atd.

 

Vstup výstup

Vysílač (Tx) má 2 omni antény, podporuje 
1x 3G / HD-SDI vstup 
1x 3G / HD-SDI smyčkový výstup 
1x 7-17V 4-pinový LEMO DC vstup 

Receiver (Rx) má 5 omni antén, podporuje 
2x 3G / Výstup HD-SDI 
1x 7-17V 4pinový LEMO DC vstup 

SDI formáty: 
1080p60, 
1080p59.94, 1080p50 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30; 
1080psf23.98, 1080psf24, 1080psf25, 1080psf29.97, 1080psf30; 
1080i60, 1080i59,94, 1080i50; 
720p60, 720p59,94, 720p5



Přenos 3G / HD-SDI nekomprimovaný, ≤1ms latence


 


V režimu Line-of-Sight podporuje CW-S300 nekomprimovaný přenos 3G / HD-SDI 300 metrů (1000 stop) s latencí menší než 1 milisekunda.


 

 

 

Vložený přenos zvuku a času


CW-S300 podporuje SDI embedded audio (CH1 & 2) přenos a podporuje přenos SDI časového kódu.



 


5.1-5.9GHz Frekvence


DFS vyhovuje


Bezdrátový systém CW-S300 pracuje na frekvenci 5.1-5.9GHz a podporuje DFS (Dynamic Frequency Switch). Vysílač a přijímač jsou spárovány. Podpora 3-4 párů bezdrátových kanálů pro spolupráci na jednom místě. 
Bezdrátový výstupní výkon je menší než 100mW, což neublíží lidským tělům.

 

 

 

 

 

Nastavení multicast

Uživatelé mohou spárovat až 4 přijímače s jedním vysílačem, aby umožnili 1 vysílači multicast režimu. 




Napájení a nastavení


Vysílač je kompaktní, poskytuje 7-17V 4pinový LEMO DC vstup a je vybaven různými DV bateriovými deskami pro výběr:

Typy desek
Kompatibilní baterie
F
SONY NP-F970 / 770, SWIT S-8972, S-8970
U
SONY BP-U60 / U30, SWIT S-8U63, S-8U93
D
Panasonic CGA-D54 / D28, VW-VBD58, SWIT S-8D62, S-8D58, S-8D98
B
Panasonic VW-VBG6, SWIT S-8BG6
PROTI
JVC BN-VF823, SWIT S-8823
SSL-JVC50, SWIT S-8i50, S-8i75
C
Canon BP-945 / 970G, SWIT S-8845, S-8945
E
Canon LP-E6, SWIT S-8PE6

Přijímač poskytuje 7 - 17V 4-pinový LEMO DC vstup a je vybaven V-mount nebo Gold mount bateriovou deskou. 

Standardní balíček


Standardní balení CW-S300 obsahuje:
1x vysílač (možnost volby různých typů desek DV) 
1x přijímač (možnost montáže V-mount nebo Gold mount) 
7x antény (2 pro vysílač a 5 pro přijímač) 
1x ramena kloubových ramen (studená bota a 1/4 ”) ) 
1x D-kohout na 4pinový LEMO DC kabel - 0,6m 
1x D-kohout na 4pinový LEMO DC kabel - 1,5m 
1x Přepravní kufřík (vše) 

* AC-DC adaptér je volitelně zakoupen, Model # PD-A12L4

Technický popis
 
Podporované video formáty

CW-S300 podporuje následující video formáty pro přenos:
Vstup vysílače Podporované formáty
SDI 1080p (60 / 59.94 / 50/30 / 29.97 / 25/24 / 23.98)
1080psf (30 / 29.97 / 25/24 / 23.98)
1080i (60 / 59.94 / 50)
720p (60 / 59,94 / 50)









Přijímač má stejný formát jako vstupy vysílače.

Spárujte vysílač a přijímač


Bezdrátový vysílač a přijímač CW-S300 jsou již spárovány v továrně. Můžete použít přímo bez re-pair. 
Ale pokud máte několik jednotek a smíšených vysílačů a přijímačů, nebo pokud potřebujete udělat multi-cast, musíte se znovu párovat sami. Kroky párování: 
(1) Zapnutý vysílač CW-S300 a SDI připojený ke kameře nebo zdroji videa. 
(2) Zapnutý přijímač CW-S300 a výstup SDI připojený k monitoru. Na monitoru se zobrazí „Hledání kamery“. 
(3) Stiskněte a podržte tlačítko Pair na přijímači, dokud se na monitoru nezobrazí nápis „Stiskněte tlačítko Registrace na jednotce fotoaparátu“, uvolněte tlačítko Pár přijímače.
(4) Stiskněte a podržte tlačítko Pair na vysílači, dokud se na monitoru nezobrazí „Registration in Progress“, uvolněte tlačítko Pár vysílače. 
(5) Když je indikátor průběhu dokončen, jsou vysílač a přijímač úspěšně spárovány.

Jak získat nejlepší efekt bezdrátového přenosu


(1) Nastavte antény vysílače a přijímače přímo nahoru, i když jsou nainstalovány. 
(2) Nastavte přijímač co nejvíce. 
(3) Vyvarujte se zdí, stromů, vody a jakéhokoli zablokování, jak jen můžete.

 
Specifikace
 
Model CW-S300 Vysílač Přijímač
Vstup 3G / HD-SDI × 1 /
Výstup 3G / HD-SDI × 1 (smyčka) 3G / HD-SDI × 2
formát 1080P (60 / 59.94 / 50) Stejné jako vstupy vysílače
1080i (60 / 59.94 / 50)
1080p (30 / 29.97 / 25/24 / 23.98)
1080psf (30 / 29.97 / 25/24 / 23.98)
720p (60 / 59,94 / 50)
Bezdrátová frekvence 5150 ~ 5850MHz
Rádiové moduly OFDM 16QAM
Přenosová vzdálenost Cca 300m (linka pohledu)
Latence ≤ 1 milisekunda
Spotřeba energie ≤ 10 W ≤ 10 W
Rádiový výkon Max. 100mW /
Vstupní napětí DC 7 ~ 17V DC 7 ~ 17V
Pracovní prostředí Teplota: 0 ° C - + 40 ° C
Dimenze 89 × 128 × 36 (mm) 148 × 167 × 49 (mm)
Čistá hmotnost (s anténou) 335 g 761 g

Příslušenství

 

Související produkty

CW-S300  SDI 300m (2) CW-S300  SDI 300m (3) CW-S300  SDI 300m (4)
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů