SWIT S-4914PFS SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém

- 25%
S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (1)
  • S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (1)
  • S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (2)
  • S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (3)
  • S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (4)

Bezdrátový systém S-4914PFS  SDI / HDMI 1000 m Bezdrátový systém SDI / HDMI 1000m Technologie WHDI (MIMO / OFDM) Frekvence bez licence 5,1 - 5,9 GHz Nekomprimovaný 3G / HD / SD-SDI a HDMI Vzdálenost 1000 metrů (přímá… Více informací

 Doručovací doba 3-6 dnů 
98 113
81 085 bez DPH
Před slevou:
130 817
DPH:
21 %
ks
Výrobce:
SWIT
Kód výrobku:
S-4914PFS
Katalogové číslo:
A01-029
Záruka:
2 roky

                                                Bezdrátový systém S-4914PFS  SDI / HDMI 1000 m

Bezdrátový systém SDI / HDMI 1000m

  • Technologie WHDI (MIMO / OFDM)
  • Frekvence bez licence 5,1 - 5,9 GHz
  • Nekomprimovaný 3G / HD / SD-SDI a HDMI
  • Vzdálenost 1000 metrů (přímá viditelnost)
  • Méně než 1 milisekundová latence
  • Rádiový výkon menší než 63 mW
  • Vestavěný přijímač panelové antény 14dBi
  • 2-kanálový přenos zvuku SDI / HDMI
  • Podporujte 3-4 páry pracující na jednom místě
  • Vysílač Multicast - 1 do více přijímačů
  • Mini vysílač s výběrem různých desek DV
  • Celokovové pouzdro, odolné
  • Čisté hardwarové připojení; Zapoj a hraj

 

BEZDRÁTOVÝ PŘENOS WHDI


1000 metrů (LOS) s přijímačem panelu 
 

Bezdrátový systém S-4914P Broadcast / Film Industry je založen na bezdrátové technologii WHDI, pásma bez licence 5.1-5.9GHz s nově vyvinutým přijímačem s vysokým ziskem, podporuje nekomprimovaný 3G / HD / SD-SDI a HDMI pro přenos 1000 metrů (linka -of-Sight) a kratší než 1 milisekundu. Systém je čistě hardwarové připojení, plug and play, který je široce používán v monitorování režiséra, drone, lanovkové kamery, steadicam atd.

VYSÍLAČ

 

Vysílač má 2 omni antény, signálová rozhraní jsou:
1x vstup 3G / HD / SD-SDI
1x vstup HDMI 1.3
(Pokud jsou připojeny jak SDI, tak HDMI, systém přenáší SDI jako prioritu.)
1x 6-17V DC vstup


PANELOVÝ PŘIJÍMAČ


Panelový přijímač přijímá 14dBi vysoce ziskovou panelovou anténu a vestavěný design bezdrátového přijímače pro nastavení pomocí stativu.
Rozhraní přijímače panelu jsou:
1x výstup 3G / HD / SD-SDI
1x vstup 7-7 V 4pin LEMO DC

PŘENOS 1000 METRŮ

 

V technologii Line-of-Sight S-4914P podporuje nekomprimovaný přenos 3G / HD / SD-SDI a HDMI 1000 metrů (3300 stop) s méně než 1 milisekundovou latencí.



VESTAVĚNÝ PŘENOS ZVUKU 


S-4914P podporuje přenos zvuku SDI a HDMI (CH1 a 2).

FREKVENCE 5,1 - 5,9 GHZ

 

Bezdrátový systém S-4914P pracuje na frekvenci 5,1 - 5,9 GHz bez licence. Frekvenční pásma jsou uživatelsky konfigurovatelná a podporují 3-4 páry bezdrátových kanálů pro spolupráci na jednom místě.
Bezdrátový výstupní výkon je menší než 63 mW, což nepoškodí lidská těla.


NASTAVENÍ VÍCESMĚROVÉHO VYSÍLÁNÍ

Uživatelé mohou nastavit několik přijímačů ve stejném frekvenčním bodě jako vysílač, aby povolili režim 1 vysílač do režimu vícesměrového přijímače s více přijímači.

 

NAPÁJENÍ A NASTAVENÍ
 

Vysílač: Malé rozměry, vybavené různými deskami baterií DV pro výběr:

Typy

Kompatibilní baterie

F

SONY NP-F970 / 770, SWIT S-8972, S-8970

U

SONY BP-U60 / U30, SWIT S-8U63, S-8U93

D

Panasonic CGA-D54 / D28, VW-VBD58, SWIT S-8D62, S-8D58, S-8D98

B

Panasonic VW-VBG6, SWIT S-8BG6

J

JVC BN-V428U, SWIT S-8428

V

JVC BN-VF823, SWIT S-8823

SSL-JVC50, SWIT S-8i50, S-8i75

C

Canon BP-945 / 970G, SWIT S-8845, S-8945

E

Canon LP-E6, SWIT S-8PE6

Vysílač můžete napájet také pomocí 5,5 / 2,1 mm pólového odbočky DC-IN, vstupního napětí 6,5-17V.
Přijímač: Poskytuje držák VESA pro nastavení na stativu a napájení pomocí 4-pinového LEMO DC-IN, 7-36V. Balíček také obsahuje desku baterií V-mount nebo Gold mount se sponou pro instalaci baterie na stativ.

 

S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (2) S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (3) S-4914P SDI / HDMI 1000m Bezdrátový systém (4)
manual 430.98 kB Stáhnout soubor
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů