SWIT S-4990 Bezdrátový HD přijímač

- 35%
S-4990  Bezdrátový HD přijímač (1)
  • S-4990  Bezdrátový HD přijímač (1)
  • S-4990  Bezdrátový HD přijímač (2)
  • S-4990  Bezdrátový HD přijímač (3)
  • S-4990  Bezdrátový HD přijímač (4)

S-4990 je bezdrátový přijímač WHDI s anténou Gain pro Broadcast / Film. Přijímač pracuje s vysílači SWIT S-4904 / S-4914 a rozšíří bezdrátovou přenosovou vzdálenost na 1000 metrů. S přijímačem na panelu bude přenos videa… Více informací

 Doručovací doba 3-6 dnů 
48 235
39 864 bez DPH
Před slevou:
74 208
DPH:
21 %
ks
Výrobce:
SWIT
Kód výrobku:
S-4990
Katalogové číslo:
A01-048
EAN:
6948193504407
Záruka:
2 roky

S-4990 je bezdrátový přijímač WHDI s anténou Gain pro Broadcast / Film. Přijímač pracuje s vysílači SWIT S-4904 / S-4914 a rozšíří bezdrátovou přenosovou vzdálenost na 1000 metrů. S přijímačem na panelu bude přenos videa stabilnější a spolehlivější. Přijímač je snadno nastavitelný a robustní pro použití v terénu.




 

Kompatibilní vysílače


S-4990 Panel Receiver může pracovat s vysílači v bezdrátovém systému S-4904 / S-4914. 
Pokud jste dříve používali bezdrátový systém S-4904 / S-4914, můžete zakoupit pouze přijímač S-4990, který bude odpovídat vysílačům; 
Pokud potřebujete celou sadu vysílač + přijímač panelu, zkontrolujte prosím: S-4904P nebo S-4914P

 

Rozhraní

Rozhraní signálu: 
1x výstup 3G / HD / SD-SDI

Napájecí konektor 
1x 7-36V 4pin LEMO DC vstup










Přepínání frekvence


Přijímač S-4990 pracuje s frekvencí 5.1GHz-5.9GHz a podporuje nastavení bodů 0-9 pásem, aby odpovídal bodům pásma vysílače. 
5-LED RSSI indikuje sílu přijímacího signálu.






 

 

 


Nastavení vícesměrového vysílání

Uživatelé mohou nastavit několik přijímačů panelů nebo původní přijímače ve stejném kmitočtovém bodě jako vysílač, aby aktivovali režim multicast 1 přijímače.




Napájení a nastavení

S-4990 Panel Přijímač poskytuje VESA držák pro nastavení na osvětlení stativu, a napájení přes 4-pin LEMO DC-IN, 7-36V. Součástí balení je také montážní deska V-mount nebo Gold mount se svorkou pro instalaci baterií na osvětlovací stativ.


Standardní balení


Balení S-4990 Panel Receiver obsahuje: 
1x Panelový přijímač S-4990 
1x VESA držák pro osvětlovací stativ 
1x D-kohoutek pro 4pinový LEMO DC kabel 
1x Deska baterie s krabem (možnost V-mount / Gold mount) 
1x přepravní kufřík (pro všechno, stejně jako originální vysílač)

Technický popis
 
Jak získat nejlepší efekt bezdrátového přenosu

(1) Nastavte antény vysílače v různých úhlech pro prodloužení přenosové vzdálenosti a dosažení stabilní kvality přenosu. 
(2) Nastavte přijímač panelu tak vysoko, jak je to možné, a povrch panelu směřujte na směr vysílače. 
(3) Vyvarujte se zdí, stromů, vody a jakéhokoli zablokování, jak jen můžete.

Jak používat několik sad v jednom místě

K dispozici jsou 0-9 frekvenční kanály, které mohou uživatelé přepínat přepínačem.

Vytočit kanály

Frekvence

Kanál 0

5550 MHz

Kanál 1

5590 MHz

Kanál 2

5630 MHz

Kanál 3

5670 MHz

Kanál 4

5150 MHz

Kanál 5

5190 MHz

Kanál 6

5230 MHz

Kanál 7

5270 MHz

Kanál 8

5310 MHz

Kanál 9

5510 MHz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uživatel několik bezdrátových kanálů na jednom místě, aby se zabránilo rušení, nastavte prosím frekvenční pásma daleko od sebe.

 

Specifikace
 
Model S-4990 Přijímač
Výstup 3G / HD / SD-SDI × 1
Formát Výstup SDI 
(stejné formáty jako vstup vysílače)
1080P (60 / 59.94 / 50)
1080i (60 / 59.94 / 50)
1080p (30 / 29.97 / 25/24 / 23.98)
1080psf (30 / 29.97 / 25/24 / 23.98)
720p (60 / 59,94 / 50)
480i (59,94)
576i (50)
Bezdrátová frekvence 5150 ~ 5850MHz
Rádiové moduly OFDM 16QAM
Přenosová vzdálenost Přibližně 1000 m (linka pohledu) s vysílači S-4904 / S-4914
Latence ≤ 1 milisekunda
Spotřeba energie ≤ 7W
Zisk antény 14dBi ± 0,5
Vstupní napětí DC 7 ~ 36V
Pracovní prostředí Teplota: 0 ° C - + 40 ° C
Dimenze 305 × 305 × 58,5 (mm)
Čistá hmotnost 2380g (s držákem VESA)

Příslušenství

 

Související produkty

 

S-4990  Bezdrátový HD přijímač (2) S-4990  Bezdrátový HD přijímač (3) S-4990  Bezdrátový HD přijímač (4)
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů